LT-100 Foto įspūdžiai

LT-100 įspūdžiai

Naumiestietis Gedeminas Dovydaitis, nepabūgęs šios vasaros karščių, dalyvavo šimtmečio žygyje „LT-100: Dviračiais aplink Lietuvą“. Per 17 dienų dviratininkas numynė 1 tūkst. 155 kilometrus. Dviračių žygis aplink Lietuvą, skirtas Lietuvos atkūrimo 100-mečiui paminėti, prasidėjo liepos 6 d. S. Daukanto aikštėje Vilniuje. Iš čia startavo 13 dviratininkų, kurių gretas vėliau papildė dviračių entuziastai iš įvairių Lietuvos regionų. Jauniausiam žygio dalyviui, su tėčiu išvykusiam iš S. Daukanto aikštės, buvo ketveri, vyriausiam – 77-eri. Važiuodami aplink Lietuvą žygeiviai stabtelėdavo gamtiniuose, istoriniuose, technologiniuose, urbanistiniuose ir kituose įdomiuose objektuose, aplankė kariuomenės padalinius, Valstybinės sienos apsaugos tarnybos pasieniečių užkardas. Žygio metu organizatoriai – Lietuvos karių asociacijos (LKA) Keliautojų klubas – išdalino 22 istorines Lietuvos vėliavas, parvežė 100 kapsulių su žemės žiupsneliais iš lankytinų vietų. Labiausiai nutolusiuose šiaurės, rytų, vakarų ir pietų taškuose pastatė keturis iš dviračių detalių sukonstruotus kryžius, kad jie sergėtų visus keliautojus.  Naumiestietis G. Dovydaitis prie akcijos „LT-100: Dviračiais aplink Lietuvą“ dalyvių prisijungė liepos 13 d. Vištytyje (Vilkaviškio r.).  „Kai sužinojau apie šį žygį, ryžausi ir aš dalyvauti. Ieškojau informacijos internete. Tiesiog norėjau su gimtadieniu pasveikinti Lietuvą bei išbandyti savo jėgas“, – apie sumanymą dalyvauti pasakojo G. Dovydaitis. Žygio dalyvių maršrutas driekėsi ir per mūsų rajoną. Kudirkos Naumiestyje dviratininkai aplankė Vinco Kudirkos skulptūrą, buvo maloniai nustebinti vaišingos Vingelių šeimos iš Sintautų palaikymo.  „Naumiestiečiai klausė, kam tu važiuoji aplink tą Lietuvą, sakė, kad nepatempsiu tokios kelionės, tik širdį sugadinsiu“, – aplinkinių požiūriu stebėjosi septintą dešimtį įpusėjęs žygio dalyvis.
Jis pasakojo, kad teko važiuoti ne tik asfaltu, bet ir žvyrkeliais, smėlėtais miško keliukais, tikru išbandymu tapo kalvotos Lietuvos vietovės, nuo alinančio karščio teko gintis pilant ant savęs vandenį. Pasak Gedemino, nežiūrint visų sunkumų, kelionė paliko didžiulį įspūdį: per gražiausius Lietuvos kampelius numinta virš tūkstančio kilometrų, patirta nepakartojamų emocijų. Žygeivį stebino sutikti nuoširdūs žmonės, bendruomenės, begalinis jų rūpestis, sveikinimų šūksniai dviratininkams lekiant pro šalį. Naumiestietis pasakojo, kad teko ragauti pasieniečių košės, žmonės vaišino bulviniais blynais ir kitomis gėrybėmis. Naktimis žygeiviai ilsėjosi palapinėse, o dieną vėl leisdavosi į kelionę. G. Dovydaitis sėkmingai finišavo liepos 29 d. Vilniuje, Lukiškių aikštėje, nuvažiavęs 1 tūkst. 155 kilometrus.  „Per 46-erius metus nubėgau apie 124 tūkst. kilometrų, dabar ketverius metus važinėju dviračiu, pernai nuvažiavau beveik 11 tūkst. kilometrų. Kasdien numinu iki 60 kilometrų. Dabar planuoju nuvažiuoti į Lenkiją“, – pasakojo naumiestietis ir pridūrė, kad važiuodamas dviračiu gali kur kas daugiau pamatyti. Lina POŠKEVIČIŪTĖ
Šaltinis: www.drg.lt

Vilniaus policija - Rasa

100-čio žygį aplink Lietuvą mane pastūmėjo kelios mintys: pirmoji: „ Kada, jeigu ne dabar?“ antroji: „ Kas, jeigu ne aš? Ir trečioji abejonė: „Ar sugebėsiu?“ Prisijungti prie jūsų kolektyvo buvo ne mažas iššūkis, kurį bandžiau įveikti, dar net neprasidėjus žygiui. Neradau palaikymo tarp savo draugų ir pažįstamų (daugelis jų aktyvūs žmonės, tačiau šių metų prioritetai jiems buvo sudėlioti kitur), žinoma niekas manęs neatkalbinėjo nuo minties važiuoti su jumis, bet palaikančių taip pat neatsirado. Kolegos iš Klaipėdos apsisprendė, tik sužinoję apie mano registraciją. Jie šaunuoliai, mano palaikymo komanda, nors žygio metu mes net nebuvome susitikę, bet komunikacija vyko viso žygio metu, dalinomės viskuo ką sužinojome ir svarbiausia buvo apie ką kalbėti.
Žygis prasidėjo labai įspūdingai, Daukanto aikštė, Prezidentė, dėmesys… toliau ilgas ir status kalnas, pirma galimybė įsivertinti save, bendražygius. Viskas pavyko, nebuvo lengva, bet tikrai įveikiama. Išaušo antroji diena, kuri pasak keliautojų yra viena iš sunkesniųjų, pritariu …, tačiau turėjau pasirinkimą neminti viso tos dienos maršruto ir padariau labai teisingą sprendimą, nemyniau. Vakaras per kurį nepažįstami bendražygiai po truputį tapo šiek tiek pažįstami, linksma muzika ir nuotaikingais pasakojamos istorijos padarė savo, jau prisiminiau keletą vardų. Trečia diena per kurią dar kilo minčių: „galvojau, kokio velnio aš pradėjau šią nesąmonę, ką aš čia iš viso darau, juk man atostogos, bet kai su tuo susitvarkai, labai gerai jautiesi.“ Toliau galiu pasakyti, kad tikrai mačiau daugiau negu galiu aprašyti, pamačiau dalelę Lietuvos kitomis akimis, buvau dalis jūsų, kada jūs bendruomenėms pristatydavote savo tikslus ir gražius pasakojimus, garbingai buvau šalia, kada giedojome himną, statėme kryžių ar kėlėme vėliavą, labai tuo džiaugiuosi ir didžiuojuosi.
Pabaigai galiu atsakyti į klausimus kurie iškilo pradžioje: Kelionė visada prasideda nuo pirmo žingsnio, Valstybė tai ir aš, o per abejonės, visada ateina tikėjimas. Ačiū Jums už visą organizaciją, rūpestį, vargą ir neįkainojamą patirtį, kuria iki šiol dalinuosi su draugais ir pažįstamais . Manau, kad dar susimatysime kituose renginiuose. Apkabinu jus ir bučiuoju Rasa (Policija)

Visa mano video/foto medžiaga yra čia https://photos.app.goo.gl/WgaWSgdxZYMHAAEZ9Taip pat padariau tokį video montažą, o tiksliau tiesiog sujungiau visus video į vieną, nieko per daug neredaguodamas, o palikdamas visą turinį, kad kiekvienas norintis galėtų save pamatyti. Jis yra čia https://www.youtube.com/watch?v=WVQWYpf2WAM Šitas video nėra įtrauktas į sąrašą ir matyti jį galima tik tiesiogiai per šitą nuorodą. Mano įspūdžiai iš kelionės, kuri nors ir trumpa, bet tikrai įsiminė, yra patys geriausi ir ateityje esant galimybei stengsiuosi prisijungti prie jūsų organizuojamų išvykų. Važiavau tik 4 dienas, bet atrodo, kad viskas truko daug ilgiau. Čia pasiteisina Valentino pasakymas, kad keliaujant dviračiu laikas sulėtėja ir gyvenimas nėra tik penkios darbo dienos ir akimirksniu prabėgantis savaitgalis. Tai tiek trumpai.Linkėjimai,Mantas Stoškus

Foto:LT-100 Andriaus Č©2018

Suvieko kaimo bendruomenė

2018 liepos 6 d. Vilniuje S. Daukanto aikštėje LKA Keliautojų klubas praėjo dviračių žygį aplink Lietuvą, skirtą Lietuvos atkūrimo 100-mečiui paminėti. Liepos 24 d. žygio trasa atvedė keliautojus ir į Suvieką. Kaimo bendruomenės namų kieme jie buvo pasitikti skambia kapelos „Cinkelis“ muzika. Žygeivius pasveikino bendruomenės pirmininkė Daiva Svidinskienė, pasidžiaugusi, kad priimdama svečius kaimo bendruomenė taip pat gali pasijusti tokio didelio žygio dalimi ir prasmingai minėti Valstybės 100 metų sukaktį. Svečiai pasidalino kelionės patyrimais, klausinėjo atėjusiųjų pasitikti apie Suvieką ir jo apylinkes. Visi smagiai šnekučiavosi, kol nosį pakuteno kepamos kiaušinienės kvapas. Toliau pokalbiai tęsėsi prie kaimiškomis vaišėmis nukrauto stalo. Prasmingas bendravimo laikas prabėgo greitai ir atėjo metas atsisveikinti bei išlydėti žygeivius tęsti savo prasmingos kelionės. Išvykdami svečiai kiekvienam atėjusiam pasitikti įteikė po dovanėlę, nuoširdžią padėką Suvieko kaimo bendruomenei ir prasmingą palinkėjimą : „VALSTYBĖ – TAI TU!“ Tad turime atminti, kad kurdami ir stiprindami savo kaimo bendruomenę kuriame Suvieko, Zarasų rajono ir visos Lietuvos ateitį. Mes esame savo Valstybės veidas, jos rankos ir darbai.
Dėkojame visiems savo rūpesčiu ir dėmesiu prisidėjusiems prie šios dienos įvykio: Tatjanai Svidinskienei, Gintautui Altanui, Vidui Beniauskui, Gintautui Meškauskui – už skambią muziką, Veronikai Panavienei - už burnoje tirpstančius sūrius, bendruomenės moterims - už rūpesčius ir gardžią kiaušinienę.
Prie žygio dalyvių gali prisidėti kiekvienas bet kuriame kelionės taške ir riedėti bet kokį atstumą pagal savo jėgas (informacija https://www.facebook.com/LKA.Keliautoju.Klubas/?ref=br_rs ). Liepos 29 d. 12 val dviračių žygio aplink Lietuvą dalyviai bus sutinkami Vilniuje, Lukiškių aikštėje. Valstybė - tai Tu! 💛 💚 ❤️

Iš Didžiasalio ar Džambulo

Ačiū LKA keliautojams sako Rytų krašto gyventojai. Jūsų pastatytas kryžius įamžino LT 100- metį ryčiausiame Lietuvos taške -Vosiūnuose. Buvo malonus netikėtas susitikimas Didžiasalyje, kur nakvojo keliautojai. Siunčiu keletą nuotraukų.Milda LaurutėnaitėNavikai-Vilnius

Klaipėdos policija

Sveiki, Ši kelionė buvo mums geras naujas išbandymas. Pats kartais organizuoju panašius važiavimus (tik vienadienius) ir stengiamės dalyvauti visuose renginiuose dviračiais į kuriuos esame kviečiami. Tai man buvo įdomu stebėti įvairias kelionės organizavimo detales.
Pirmos dienos kelionė (Nida-Karklė) pasirodė labai ištemta. Bet tai nesunku mums suprasti, kadangi Jūs keliaujate jau n-tąją dieną, o mes buvome švieži. Jūs suradote jūrą- mes ją turime visada.Prieš kelionės pradžią mus perspėjo, kad važiuoja kariuomenė-tai viskas bus punktualu ir be nukrypimų. Antra diena buvo mums jau visai kitokia-išvažiavome iš savo kaimo, t.y. palikome mums iki skausmo pažįstamas dviratininkų trasas. Važiavimas keliu ir į kitą kaimelį mums buvo tikrai išbandymas. Maršrutas buvo laibai įdomus ir nelabai sudėtingas. ( Esame išbandę trasas į Dreverną, į Rusnę kur ne tik didelis kelio ruožas yra žvyras, bet  net nepravažiuojamas-reikėjo stumti keletą kilometrų dviračius).
Man tai buvo tikrai gera kelionė, tik gaila kad darbas.......( kažkas gi turi sugadinti turiningai leidžiamą laiką). Kadangi mūsų važiavimo laikas buvo trumpas ir nakvynės namuose neleido labiau susipažinti su kompanija, kuri išties buvo labai šauni ir draugiška.
Mums tikrai buvo smagu prisijungti prie Jūsų organizuojamos tokios gražios misijos. Svarbiausia, kad visi dviratininkai keliautojai buvo gera komanda.
Ačiū už šauniai organizuotą renginį, vėliavėles ir gražius suvenyrus, kurie puošia mūsų automobilius:))
Gal mes nesame keliautojai dviračiais, bet mes ir mūsų šeimos esame tie, kurie leidžia savo laisvalaikį su dviračiais.
Ačiū. Artūras (Klaipėdos policija)
p.s. Grįždami iš Skuodo nusprendėme, kad reikia pradėti važinėti dviračiais su šalmais ( o juk trys iš keturių juos turime :))